Čtyři dohody

Autor: Don Miguel Ruiz
Nakladatelství: Pragma
Počet stran: 176




Máme tu novou recenzi na knihu. A dneska jsou to Čtyři dohody od Dona Miguela Ruize.
Tuto knížku jsem měla doporučenou od své spolužačky, která mi ji také půjčila. Upřímně nevím, jaký na ni mám názor. Protože to se asi ani nedá popsat. Na jednu stranu mi dala větší rozhled na spoustu věcí, ale na druhou určitě mě nezměnila, což ani nevím jestli to byl její účel. 
Měla jsem velký problém s tím, že mi přišlo, že je to takové vymývání mozku, protože na jedné stránce tam je miliónkrát zmíněné jedno a to samé slovní spojení, což mi dost lezlo na nervy, jelikož to bylo vážně skoro na každé straně. Chápu, že tím chce autor tu danou věc zafixovat více čtenáři do hlavy, ale tohle bylo už moc.
Na to, že má docela málo stránek jsem ji louskala dost dlouho a na konci jsem si přála, aby už skončila.
Kdybych to měla ještě jednou shrnout, tak vážně nevím, co říct. Omlouvám se za to, že je tato recenze dost krátká, ale z mého pohledu není moc co psát. Dávám jí dvě a půl srdíčka.
Četli jste ji? Líbila se vám? Určitě mi dejte vědět do komentářů.




Evelin

Komentáře

  1. Knížku četla mamka a má jí i doma. Nevím jestli bych se do ní pustila, ale možná jednou v rámci experimentu bych se mohla odhodlat a pokusit se ji přečíst, protože to žádná bichle rozhodně není.
    Pěkná recenze. :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat