Selekce - Selekce, Elita, První

Autor: Kiera Cass
Originální název: The Selection
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 848





Anotace: 35 dívek. 1 princ. Životní šance.

Dnešní článek bude zase po dlouhé době recenze knihy. Abych řekla pravdu měla jsem rozečtenou jinou, ale kvůli stresům ve škole jsem ji musela odložit, ale určitě se na ni také můžete těšit. O jakou knihu jde prozrazovat nebudu. Musíte si počkat. 


Jak už jste si z názvu mohli přečíst jde o trilogii Selekce. Jelikož jsem dostala tohle balení po všech třech dílech, chtěla jsem je číst po sobě, což se mi také povedlo. Z počátku jsem se bála, že to bude nějaká hodně lehká knížka pro dvanáctileté holky, ale vážně taková není. Má něco do sebe nějaké kouzlo, které vás vtáhne a vy nemůžete přestat číst takto to alespoň fungovalo u mě. Samozřejmě, že v nějakých pasážích si říkáte, aby to skončilo, protože ne každá část jakékoli knížky je pro každého. Tento pocit jsem měla pouze jednou a to při druhém dílu Elitě. Pokud jste již nějakou z mých recenzí četli, tak jistě víte, že nerada spoileruji. Spíš vůbec, ale tady musím udělat malou výjimku, abych vám vysvětlila, co se mi nelíbilo. 
Celý druhý díl se zabývá jednou a tou samou věcí dokola. Maxon nebo Aspen. Nová nebo stará láska. Nechci říkat příliš mnoho, ale jednoduše tu bylo v každé kapitole jiný závěr. Jednou si vybrala toho a podruhé zase toho druhého a takhle to bylo celou Elitu. Naštěstí v posledním dílu První už bylo rozhodnuto. Toto je také jediné negativum, které na té knížce shledávám.
A pozitiva? Určitě to byl styl autorčina psaní. Bylo naprosto čtivé a hltavé. Co se týče toho, za jak dlouho jsem celou trilogii přečetla. Byl to asi takový týden, což je na mé poměry velmi ale velmi dobré.
Kdybych to měla shrnout, tak se mi celý příběh strašně moc líbil a mrzí mě, že není nějaký další díl nebo pokračování. Ale ano bylo tu i jedno negativum, a proto dávám této knize krásná čtyři srdíčka.
Četli jste Selekci? Celou nebo jen nějaký díl? Určitě se v komentářích podělte o vaše zážitky s knihou. Napadla mě ještě jedna poslední otázka. Kde nejčastěji čtete? Vím, že to nemá moc nic s touto knihou společného, ale napadlo mě to, tak proč se nezeptat. Já osobně nejčastěji v posteli a pak ve vaně.
Ještě jednou doufám, že se vám článek líbil a mějte se krásně. Protože jaro je tu!



Evelin

Komentáře

  1. Krásna recenzia ♥ Knihy si rada v budúcnosti prečítam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z této série jsem zatím četla jen první díl, Selekci :) A moc se mi líbila :) Nemůžu se dočkat, až se pustím do pokračování :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat