Knižní shrnutí 2016



Máme tu článek, na který jsem se neskutečně těšila, protože mě samotnou zajímalo, kolik jsem toho za rok 2016 přečetla. No, abych řekla pravdu, malinko jsem zklamaná, protože moje knižní výzva byla 30 knih a povedlo se mi jich přečíst pouze 26. Přijdu si strašně oproti jiným blogerkám a youtuberkám, které jich přečetli klidně i přes sto. Asi to tak prostě mělo být.
Co se týče další knižní výzvy tudíž na rok 2017. Nebudu ji navyšovat, nechám to na 30 knihách. Když přesáhnu, budu mít ze sebe dobrý pocit.

26/30

Leden (2)
Všechny malé zázraky - Jennifer Niven (360 stran)
Bez naděje - Colleen Hoover (384 stran)

Únor (1)
Fangirl - Rainbow Rowell (456 stran)

Březen (4)
Selekce - Kiera Cass (288 stran)
Elita - Kiera Cass (280 stran)
První - Kiera Cass (312 stran)
Čísla: Chaos - Rachel Ward (368 stran)

Duben (1)
Deník - Anne Frank (264 stran)

Květen (2)
Sedmilhářky - Liane Moriarty (440 stran)
Čtyři dohody - Don Miguel Ruiz (176 stran)

Červen (1)
Než jsem tě poznala - Jojo Moyes (408 stran)

Červenec (3)
Volba - Nicholas Sparks (272 stran)
Dítě číslo 44 - Tom Rob Smith (384 stran)
Dárek na rozloučenou - Teresa Driscoll (288 stran)

Srpen (3)
Velitelovo děvče - Pam Jenoff (336 stran)
Léto, kdy jsme se potkali - Robin Constantine (304 stran)

Září (1)
Velký Gatsby - Francis Scott Fitzgerald (197 stran)

Říjen (2)
Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry (94 stran)
Stalker - Lars Kepler (576 stran)

Listopad (3)
Romeo a Julie - William Shakespeare (121 stran)
Na větrné hůrce - Emily Brönte (352 stran)
Uvnitř mé hlavy - Francesca Zappia (368 stran)

Prosinec (3)
Bábovky - Radka Třeštíková (328 stran)
Štěně k Vánocům - Megan Rix (240 stran)
Sofokles - Antigona (51 stran)


Celkový počet přečtených stran: 8 031 

Celkem přečtených knih: 26

Průměrná délka knihy: 308 stran

Nejlepší knihy: 
1. Stalker - Lars Kepler
2. Než jsem tě poznala - Jojo Moyes
3. Volba - Nicholas Sparks

Nejhorší kniha: Léto, kdy jsme se potkali - Robin Constantine

To by asi k nějakému shrnutí bylo vše. Já doufám, že jste na tom po sečtení všech přečtených knih byli lépe než já. A určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů, jaká byla vaše nejhorší a nejlepší kniha roku 2016.
S láskou,

Evelin Monde

Komentáře

  1. Proč strašně? Copak záleží na čísle? Hlavně, že tě čtení baví a máš z toho radost, ne.. :)

    Jinak s nejlepší knihou Než jsem tě poznala jednoznačně souhlasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale já jsem perfekcionista, a když něco nedotáhnu do konce, je mi to líto. :)
      Moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Ahoj, zrovna taky sepisuju přehled knih, které jsem přečetla minulý rok (uveřejním zítra) a bylo to přesně 28, skoro stejně jako ty :)
    A nejlepší? To je strašně těžký, ale asi Tanečnice od Ondřeje Netíka a Poutník u Tinker Creeku od Annie Dillardové. A nejhorší byla asi některá z těch, co jsem nedočetla...

    OdpovědětVymazat
  3. Najlepších kníh mám viacero, ale vyhráva román Čtyřcestí. A najhoršia? Slovenská próza HoneymOon od Jany Beňovej. Doteraz mi nie je jasné, ako sa dostala medzi finalistov literárnej ceny Anasoft Litera. :-D

    Moje knižné zhrnutie môžeš pozrieť na blogu http://orvokki.sk/o-knihach/rok-2016-s-knihami/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přečetla jsi toho vážně hodně :) Já se právě chystám na Než jsme tě poznala, tak snad budu také tak nadšená :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, to není malé číslo. Já taky víc než tři čtyři knížky za měsíc nepřečtu, někdy ani to. Nejsme na závodech, ale čteme pro radost :) Moje nejlepší asi Měsíční kroniky a nejhorší (Re)kapitulace :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat