Bábovky

Autor: Radka Třeštíková
Originální název: Bábovky
Počet stran: 328
Nakladatelství: Motto



Po hodně dlouhé době Vás zase zdravím u nové recenze. Dneska tu mám knihu, kterou jsem si koupila úplně neplánovaně a to i přes to, že byla na mém wishlistu. Asi před třemi měsíci jsem doma ubytovala Němku na celý týden, jakožto na výměnný pobyt. Se třídou jsme se pak na jeden den vypravili do Prahy. Prošli jsme většinu důležitých památek a pak dostali rozchod. Jelikož byla neskutečná zima většina lidí se rozutekla do Palladia, stejně jako já a moje kamarádky. Po "vydatném" jídle v KFC, jsme se vydali do obchodů. Když jsem zahlédla knihkupectví, neodolala jsem a hnala se tam. Se spolužačkou jsme se procházely po dvoupatrovém obchodu a rozhodovaly se, zda si něco koupit či ne. No jak myslíte, že to dopadlo? Právě dnešní knihou, kterou jsou Bábovky.



Příběh respektive příběhy jsou o dvanácti ženách a jejich osudech. Hodně se zde pojednává o podvádění, homosexualitě, rozvodech, ale i třeba o nemocích.
Nic víc vám k úvodu asi neřeknu, jelikož to ani nelze. Každopádně z téhle knihy jsem hodně rozpačitá. Neskutečně se probírala na všemožných blozích a nejen na nich. Byla vychvalovaná až do nebes a já si říkala, že prostě nemůžu šlápnout vedle. Omyl. Nebo jinak. Kdyby byl napsán jednotlivý osud té a té ženy, jako samostatná kniha. Páni. Byla by to pecka. Takhle se začtete do příběhu a najednou. Bum. Konec. Nový začátek. 
A právě proto, že je zde mnoho příběhových linek, nechybí k nim ani mnoho postav. Další obrovské mínus, protože se začnete ztrácet a musíte listovat zpět, kde už jste tohle a tamto jméno slyšeli.



Jinak vlastně žádné jiné negativum neznám. Možná jen to, že mi přijde tato knížka moc oslavovaná za holé nic. Prostě obyčejné příběhy, u kterých si řeknete: Takhle nechci dopadnout. A ten konec? Nevím, jestli mi někde něco uteklo, ale to jsem vážně nepochopila.
Kdybych to celé měla shrnout. Obyčejné příběhy, které by byly dobré v samostatné formě a ne jako povídky. Proto tuto knihu hodnotím třemi a půl hvězdičkami.
Doufám, že se najde alespoň někdo, kdo se mnou bude sdílet názor, a že jste si tuto recenzi užili.
S láskou

Evelin Monde

Komentáře

  1. Knihu jsem popravdě nečetla, ale líbí se mi tvůj názorem, že je opěvovaná za holé nic. Myslím si, že je řada knih, které by měly být tak propagované jako tato. Nechci soudit knihu když jsem jí nečetla, ale pár úryvků mi stačilo k tomuto názoru. Knihu si klidně přečtu, ale peníze za ní vyhazovat nechci, jsou o dost lepší knihy za které stojí zaplatit :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím a myslím si, že stejný případ reklamy teda alespoň je z části i nová Únava materiálu od Marka Šindelky.:)
      Pak se určitě ozvi, jak se ti líbila popřípadě nelíbila až ji přečteš. :)
      Moc děkuji za komentář. ❤
      Evelin Monde

      Vymazat
  2. Kniha pro mě byla obrovským zklamáním. Nechápu to, jak moc je přeceňovaná. Moje velice negativní recenze je tu: http://moje-iluze.blog.cz/1607/negativne-o-babovkach
    Jinak skvěle jsi svou recenzi podala! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat