Co mi nadělil knižní Ježíšek 2016?


Dnes tu mám článek, který je každoročně asi nejvíce očekávaný, nebo alespoň já to tak mám. Vždy už se těším, až načerpám novou inspiraci. Knižní Ježíšek byl letos více než štědrý. Upřímně nevím, co se stalo. Normálně jsem od něj dostávala nanejvýš tři knihy a teď rovnou deset. Každopádně vše nebylo pouze pod stromečkem, ale protože mám v prosinci narozeniny i svátek, dostala jsem i k nim nějaké knihy a shrnu je v tomto článku. 
Tak a nebudeme zdržovat a jdeme rovnou na to.

Jako první tu mám trilogii Pátá vlna od Ricka Yanceyho. Koncem června jsem viděla film a (panebože) byl naprosto dokonalý. Knížky hned přistály na mém Wishlistu, a když se mě teta ptala, co bych si přála k Vánocům, svátku a narozeninám, měla jsem vybráno.


Jako další tu mám dvě knihy od Ruty Sepetys, na které jsem se ohromně těšila, neboť jsem četla nespočet recenzí, které mě ohromily. Nejdříve jsem přemýšlela i o Potrhaných křídlech, ale nakonec jsem si nebyla jistá, zda se mi bude líbit a nechtěla jsem riskovat.


Upřímně tyhle dvě krásky byly na mém Wishlistu extrémně dlouho, skoro rok. Nevím proč, ale většinou si nerada kupuji bichličky nebo knihy s větším formátem sama. Vánoce jsou skvělý způsob, jak se k nim dostat :)


Poslední tři, které tu mám, jsou každá z jiného žánru.
První - Jiskra v popelu, má úžasnou obálku. Nevím, jak bych to popsala, ale připadí mi skoro jako sametová. 
Druhá je dokonce oceněna Pulitzerovou cenou a i to mě na ni hodně nalákalo. Jedná se o knihu Jsou světla, která nevidíme. A tahle je vážně obrovská, přitom ale nemá zase tolik stránek. 
Poslední, od mé kamarádky, Playground od Larse Keplera. Jelikož se mi Stalker hodně líbil, chtěla jsem zkusit i něco dalšího. No a klinická smrt? 
Určitě mi dejte do komentářů odkazy na vaše články popřípadě i videa, na vše se ráda podívám. Napište mi, co jste dostali vy!
S láskou,

Evelin Monde

Komentáře

  1. Vypravěčka je úplně geniální. Čti, dokud můžeš. Jedna z nejlepších knih, které jsem za svůj život četla.

    Jinak jsem taky dostala V šedých tónech, na tu se moc těším, a Dívku ve vlaku. Sůl moře si šetřím na narozeniny. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsem na Vypravěčku ještě víc natěšená :)
      Moc děkuji za komentář ❤

      Vymazat
  2. Knihy od Ruty S. chci taky přečíst :) Jinak Vyprávěčka je skvělá kniha asi si dám re-reading! Krásné knihy já dostala jen 4 ale jsem za ně taky ráda :D Přeji ti krásné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář ❤ Také přeji krásné čtení.

      Vymazat
  3. Samé pěkné kousky, přeji pohodové čtení.:-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat