Jsem zpět a nastanou změny.


Už je to vážně hodně dlouho, co jsem vydala poslední článek. Skoro čtyři měsíce. Proč jsem tak dlouhou dobu nic nevydala, je i mně záhadou, protože psaní článků mě baví, miluji vaši odezvu a i přes několik konceptů, jsem nedala tlačítko "publikovat".

Ale teď už jsem, doufám, zpět a vrhnu se do práce. 

Jak už jste mohli z nadpisu postřehnout. Něco se změní. Hlavně struktura vydaných článků. Před pauzou jsem velmi často dělala recenze na knihy, které jsem přečetla. A po nějaké době jsem to spíše jako koníček, brala jako povinnost a nutila jsem se do toho. To už dělat nechci. Chci dělat články, které mě budou bavit, které budou možná více bavit i vás, a které vám dají více inspirace na to, co číst. Takže s RECENZEMI na knihy, které mě nijak moc nezaujaly nebo ke kterým, jednoduše nemám do říct, končím. Místo nich nastoupí měsíční PŘEČTENO, ve kterém budou i mé menší postřehy.

Někdy se tu objeví nějaký BOOKHAUL nebo UNBOXING. Ale hlavně bych chtěla obnovit takovou zašlou kategorii MEMORIES OF MY LIFE/PHONE, kde bych vždy ve fotkách shrnula nějaké období, nejlépe jeden určitý měsíc.

V dohledné době bych chtěla určitě udělat i pár TAGŮ. Nejvíce mě zaujal Marry Kiss Cliff, který bych maličko pojala po svém.

Vím, že tento článek je velmi krátký, ale to byl účel. Krátký informativní text, který vás doufám alespoň maličko naláká na knihy, které se zde v dohledné době objeví. Pokud by vás napadlo ještě něco, co bych mohla změnit, určitě se nebojte svůj názor vyjádřit v komentářích.

S láskou
Evelin Monde

Komentáře